🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر

(ثبت: 233668) آذر 5, 1399 

 

اگر آسمان
صدای پرندگانش را
برای خواندن به من می داد

می توانستم
شعری لب ریز از
موسیقی نام تو
بگویم

با همین توان کوچک
در گوش جهان
نام بزرگت را
زمزمه کنم

و بر کتیبه ی جانم تو را
بنویسم “#مادر ”

رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. آذر 5, 1399

    🌹🌹🌹

  2. درودها

    هرکجا نام مادر باشد جز از مهر نشان نیست

    زیبا قلم رقصانده اید

    بنام مادر

    تندرست و شادکام باشید هماره

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا