🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه پدیدار

(ثبت: 264411) مهر 17, 1402 
ماه پدیدار

بسمه اللطیف
ماه پدیدار

در هوای تو نازنین یارم
باز از اشتیاق سرشارم

از زمین و زمانه بی‌خبرم
که فقط پیش توست افکارم

مرکز زندگی من شده‌ای
من دوان گرد تو چو پرگارم

لشکر دلبران به هم ریزد
گر تو آیی به ناز دلدارم

جلوه کن خوش در آسمان دلم
ماه رویایی پدیدارم

گر چه مهدی هزار بار به شعر
گفته این جمله گهربارم

عاشقانه در انتهای سخن
می‌نویسم که دوستت دارم

 

#مهدی_رستگاری
یازدهم مهر سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
سوم نوامبر ۲۰۲۳ میلادی

دفتر شعر روزگاران

۹۵۲

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    مهر 17, 1402

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    لذت بردم🌸

    • مهدی رستگاری

      مهر 17, 1402

      درود و سپاس سرکار خانم. لطف تان پاینده🌹🌺🌷

  2. طارق خراسانی

    مهر 17, 1402

    سلام

    بسیار زیباست

    در پناه خدا🍃👏👏👏🍃

    • مهدی رستگاری

      مهر 17, 1402

      سلام و عرض ارادت و سپاس استاد گرامی🌹🌷🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    مهر 17, 1402

    درود بر شما
    بسیار زیبا سروده اید
    🌺🌸🌺🌸🌺🌿

    • مهدی رستگاری

      مهر 17, 1402

      درود و سپاس. نظر لطف سرکار هست🌹🌷🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا