🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی رسول بیرانوند
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:

این عشق دیوانه شدن این گیر و دار با خودم
یک روز من را میبرد سمت قرار با خودم

عاشق شعر ،موسیقی، ورزش ،عاشق خوشنویسی ،کار، و هنر دوست
باشد که چنین باشد ...

آخرین اشعار رسول بیرانوند

رباعی

رسول بیرانوند 20 آذر 1402

 

درگیر بلائیم و سرگردانیم

رباعی

خوانش: 77

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

رباعی

رسول بیرانوند 12 آذر 1402

با یاد تو از عطر گل یاس پُرم

با عشق تو از چشمه ی احساس پُرم

رباعی

خوانش: 61

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

شاهد عشق

رسول بیرانوند 09 آبان 1402

 

ﮐﻴﺴﺖ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﮐﻪ ﻧﺸﻨﺎﺳﺪ ﻋﻠﯽ ِ ﻣﺮﺗﻀﯽ

مثنوی

خوانش: 157

سپاس: 5

تعداد نظر: 9

رباعی

رسول بیرانوند 22 مهر 1402

 

پیر است ولی بهشت جاویدان است

رباعی

خوانش: 117

سپاس: 4

غزل

رسول بیرانوند 19 مهر 1402

می خواهم از تصویر چشمانت بگویم

از راز گیسوی پریشانت بگویم

غزل

خوانش: 102

سپاس: 1

تعداد نظر: 6