🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرور مردن

(ثبت: 239616) خرداد 16, 1400 

 

بی آغوش برای كسی
مرگ
پیش نمی آید، زندگی هم
پیش نمی رود..
بی تو زیستن
چیزی جز
مرور مردن نیست، این
چشم های بی تو را به كجای این شهر بدوزم كه هنوز
نرفته باشی !..
بگو
كه خواب می بینم بی تو نفس كشیدن را …

مهران قرجه داغی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا