🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مست

(ثبت: 260222) خرداد 19, 1402 

#مست

مست می شوم
در شهریور آغوشت
و‌ تو به هر فاصله
حد می زنی
مستی نگاهم را

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    خرداد 19, 1402

    درودتان

  2. غلامحسین جمعی

    خرداد 19, 1402

    درودو سپاس بزرگوار زیبا و مختصر مفید و دوست داشتنی است

    🙏🙏🙏👏👏👏🙏🙏🙏

    • شیدا شهبازی

      تیر 30, 1402

      سلام و احترام
      ممنون از نگاه لطیف شما
      🌸🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا