🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معجزه زاده

(ثبت: 2118) مرداد 11, 1395 

شقّ القمر
حذف به قرینه ی رُخ توست
قرآن
سکوت لبانت
ما هردو
معجزه زاده ایم
تو به شب تابیده ای
و من
در روز سیاه چشمان تو
سپید سُرا شده ام

مرداد 93

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):