🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معجزه ی عشق

(ثبت: 215270) مهر 2, 1398 

بنام خدا

” معجزه‌ ی عشق ”

زندگی بی تو برایم چو جهنم شده است
آری آری دلِ من پاتوق ماتم شده است

من به چشمانِ غزل‌خوانِ تو معتاد شدم
بی تو احوال دلم درهم و برهم شده است

بی تو سقف دلِ من زود فرو خواهد ریخت
از دلم پنجره، دیوار، ستون کم شده است

حالِ من قصّه‌ی تکراری ساعت شنی است
خالی از شادی و صدبار پر از غم شده است

چه کسی گفته که مرگ است فقط توبه‌ی گرگ؟
گرگ با معجزه‌ی عشق تو آدم شده است

فصل پاییز فقط چشم امیدم به تو است
بال خود باز کن ای فاخته؛ سردم شده است

…………………………

علی رفیعی وردنجانی
اول مهرماه ۱۳۹۸

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. فصل پاییز فقط چشم امیدم به تو است
    بال خود باز کن ای فاخته؛ سردم شده است

    جان پناه ….

    دستمریزاد

    🍃🍃💐🍃🍃

  2. جواد مهدی پور

    مهر 2, 1398

    سلام

    زیبا سرودید

    لذت بردم از سروده ی قشنگتان استاد رفیعی عزیز

    سلامت باشید

    درود هااااااا💐🙏

  3. مينا امينی

    مهر 2, 1398

    ” چه کسی گفته که مرگ است فقط توبه‌ی گرگ؟
    گرگ با معجزه‌ی عشق تو آدم شده است. ”

    سلام بزرگوار
    زیبا نگاشتید
    قلمتان همیشه سبز
    مانا باشید و موفق 💐

  4. طارق خراسانی

    مهر 2, 1398

    سلام

    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا