🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مناجات رمضان / مثنوی افشاری

(ثبت: 1716) خرداد 23, 1395 

ناله ی نــی با دعا همساز کن

ربنـــــّا را بـی سخن آغــاز کن

چون فرو بستم دهانم از طعام

لب فــروبنـــدم ز اضـــــرار کلام

وقت افطار و سحر بر سفره ات

خوش بود ذکـــــر دعا و گفته ات

می رسد آوای خوش از آسمان

سفره ها پر می شود از آب ونان

هر مـَـلک دارد طعامی را به کف

می نوازد نغمه ای با تــار و دف

گر قبــول افتد دعا ها یا صیــام

صالحانت را شود عـــالی مقام

فرهنگ باریکانی (صالح) رمضان 95

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سوگند صفا

    خرداد 25, 1395

    ربنا را بی سخن آغاز کن…

    سلاااااام و عرض ادب..

    درود استاد

    طاعات تون قبول درگاه حق..

    ماه رمضون تون پر برکت..

    برقرار باشین

    یاحق

  2. طارق خراسانی

    خرداد 25, 1395

    سلام و درود بر حضرت استاد مهندس باریکانی

    بسیار زیبا

    طاعات آنحضرت قبول درگاه الهی باد

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا