🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میراث دار

(ثبت: 267353) بهمن 7, 1402 

 

هر بار که نان را
به نرخ پینه‌های دستانت
می‌خورم
ریشه می‌کنم

نگاهت
نغمه‌ی عشق‌است و
جان می‌دهی
به شعرهایم

میراث‌دار تو می‌شود
نام و نشانم

مرثیه نبودنت را
می‌سرایم
و اندوه  می‌چکد
از روزهایم
دیگر موزون نمی‌شود
روزگارم
بی‌قافیه‌ی قامتت پدر

 

✍#شیدا_شهبازی
📚#خوشه_خوشه

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1402

    سلام و درود

    جان مقدس و قدرتمند پدر بزرگوارتان در کهکشان های عشق و نور شاد باد

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      بهمن 7, 1402

      سلام و عرض ادب سپاسگزارم از لطف شما خداوند حافظ شما باشد🙏

  2. رویا عباسعلی پور

    بهمن 11, 1402

    سلام بسیار عالی بود

  3. به به
    بينهايت شيوا
    مرحبا گرامى

    • شیدا شهبازی

      بهمن 27, 1402

      سلام‌و احترام سپاس از لطف شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا