🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میلاد با سعادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا س مبارکباد

(ثبت: 3684) اسفند 28, 1395 
میلاد با سعادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهرا س مبارکباد

آنجا که به اذنِ خُدا
همه یِ عالمیان به سجده می اُفتند
و طبیبانِ عرش
بر زخم ها مرهم می گذارند
لحظه ای ست که آینه یِ تمام نمایِ احمدی
و اوّلین هميشگیِ خداوندی
و برترین بانویِ هستی
حضرتِ ریحانة النّبی (س)
پا بر زمین می گذارد و چشم ها را متبرّک می کند !
تا مجمعِ خلايق

شادمانی کنند ؛
و در مقامی که خورشید و ستارگان
به افتخار او  
خادمِ این مجلس اند ،
هر کسی در بوستانِ طلعتش 
با یک نگاه ……….. معطّر شود …

…………
م جعفری
………….

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. درود بر شما

    مأجور باشید

    یا حق