🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقان کربلا

(ثبت: 4834) مهر 4, 1396 
عاشقان کربلا

نوای نینوا
همان صدایِ آشناست
که با نسیمِ پرچمِ حسین
و مَقدمِ مُحرّمِ حسین
تمامِ عاشقانِ کربلا
به اذنِ مُقتدای خود
برایِ نسل هایِ هر زمانه ای
ترانه ای مقدّس اند !  
و همچنان 
دلیلِ استقامت و حماسه اند !
که این حکایتِ غریب را
کبوترانه در دیارِ عشق
به نیزه ها دهند ،
و انکسارِ نور را
به چشمه یِ خوشِ جوانه ها دهند !
که اشکِ داغِ ما
نهایتِ ادب به پیشگاهِ شاهِ سر بریده است
و باز هم
دلیلِ استجابتِ دُعایِ هر عقیده است …

م جعفری /  کربلا

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    مهر 5, 1396

    درود بر استاد جعفری گرانقدرم

    عالی سرودید مأجور باشید

    مرحبا