🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مینیمال…

(ثبت: 220557) دی 15, 1398 
مینیمال…

 

دست های بسته اش
را که دیدم…
صورت خندانش مرا
به اوج برد…
*******
داستان دارم با خودم
وقتی
قلبم را مرور می کنم…
*****
تیپ ساده اش
مرا یاد
پیپ گرانش
انداخت…

م. مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 15, 1398

    درود بر شما 💐

    • سلام
      ممنون استادوهمشهری فرهیخته سپاسگزارم 🍃

  2. سلام و درود

    تقدیمی : 🌺

    جان به کف دیدم به سیما خنده ای
    بی غروری هر کجایی جلوه ای

    مردِ میدان ،بیشه شیری را نگاه
    همچو مهری بر زمین افتاده ای

    ولی اله بایبوردی

    15 / 10 / 1398

    🌺🌺🌹🌺🌺

  3. 🌷🌷🌷

  4. مهتاب

    دی 15, 1398

    سپاسگزارم🌈

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا