🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خود را نشناسم….

(ثبت: 256228) بهمن 24, 1401 

 

خود را نشناسم…
دیباچه عذرا، یا ویس مسیحا
گردون سپهرم، یا مشغله ی دهر
آیین سرشتم، یا نفس غریبی در
مغلطه ی آه…
زیبای بهشتی، کانون جهنم
کی هست شدم من
کی نیست شوم هان…

م.مهتاب

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 24, 1401

    درودتان مهر بانو ایزد سرشت گرانمایه👏🌹🌹☘️🌱🌱🌿

    زیبا،قلمتان نویسا🌿🌱☘️☘️🌹

  2. رسول علی محمدی

    بهمن 24, 1401

    سلام و درودها
    زیبا بود و قابل تامل
    مانا و تواناباشید🙏🌹

  3. غلامحسین جمعی

    بهمن 24, 1401

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و استاد بزرگوار

    دستمریزاد عزیز زیبا و دوست داشتنی است
    🙏🙏🙏🙏🙏

  4. محمدعلی رضاپور

    بهمن 24, 1401

    سلام و درود تان
    در پناه نور باشید

  5. طارق خراسانی

    بهمن 24, 1401

    سلام و درود

    بسیار عالی

    در پناه خدا شاد زی 🌱👌👌👌👌👌🌱

  6. مدینه ترکاشوند

    بهمن 29, 1401

    درود ها مه جبین بانوی شاعره
    عاااالی دستمریزاد لذت بردم

  7. درود بر شما بسیار زیبا و گویای احساسات لطیف

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا