🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه درآسمان نمی تابد….

(ثبت: 255924) بهمن 16, 1401 

 

گفته ای رفته از خیال توام
ماه در آسمان نمی تابد
گفته ای منتظر براه توام
ماه در روز و شب نمی ماند
ای حریق، حریم حرمت یار
ماه هفت آسمان خلقت یار
ماه در آسمان هفتم شب
به خیال تو کس نمی ماند
فرقتم گه خیال روی تو داشت
به هوایی نسیم کوی تو داشت
پیش ازین کش پیامبر می گفت
گفتگویت خیال می مانست
گر سه روزی گذشت و نامده ای
به خیال تو عمر بتکده ایست
چونکه بگذشت سر دوستی ات
ماه در آسمان نمی ماند….

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 16, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    انگار شعری مخلوط است

    در پناه خدا🌱👌👌👌👌🌱

  2. س ن روشن

    بهمن 16, 1401

    گرچه شاعربیشتردوست میداردکه فضای دل انگیز وزیبایی ها را
    درذهن خود ومخاطب به تصویربکشداما گاهی که دل میگیرد،ناگهان
    فضای تصورشاعرخواسته یاناخواسته تصویرهای زیبایی رادرقاب تصور
    می نشاند.درست ماننداین سروده🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا