🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ماه

(ثبت: 256109) بهمن 21, 1401 
ماه

 

ماه و غزلم امشب
در بزم ترا دارم…
این عین هلالت را
یک لحظه هلالم کن…

م.مهتاب

 

 

 

 

نظرها
  1. مسعود مدهوش

    بهمن 21, 1401

    درودتان ایران بانو استاد ایزد سرشت🌱🍃🌿🌹
    کوتاهی زیبا به وسعت خلیج همیشه فارس🌹🌿🍃🍃👏👏👏فکر کنم اشتباه تایپی رخ داده تصحیح بفرمایید

  2. رسول علی محمدی

    بهمن 21, 1401

    سلام و درودها
    زیبا بود و قابل تقدیر
    هلالم کن متن با عکس نوشته متفاوت است حلال منظورتان هست یا هلال؟؟
    مانا و توانا باشید🙏🌹

  3. بهمن 21, 1401

    سلام
    حلال صحیح دوست عزیز
    ممنونم

  4. طلعت خیاط پیشه

    بهمن 21, 1401

    درود بر شما
    ❤️🌹❤️

  5. غلامحسین جمعی

    بهمن 23, 1401

    درود و سپاس بر استاد بزرگوار و شاعر فرهیخته ام سرکار خانم ایزدسرشت
    دست مریزاد کوتاه و مختصر و مفید و عاشقانه ای دوست داشتنی است این سروده کوتاهتان مرا به یاد شعر خودم انداخت
    هلال ابرویت دیدم
    که دل دادم
    به قرص ماه
    به پاس خطِ لبهایت
    نماز عید می خوانم
    چقدر جناس هلال و حلال با درایتی که در گزینش و چینش رخ داده است بر زیبایی شعر افزوده است
    برایتان بهترین ها را آرزو دارم

    ماه و غزلم امشب
    در بزم ترا دارم…
    این عین هلالت را
    یک لحظه هلالم کن…

    م.مهتاب🙏🙏🙏🙏🙏🙏🌹🌹🌹🌹🙏🙏🙏🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا