🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میگن که من خود فروش شهرم

(ثبت: 2244) مرداد 27, 1395 

 

میگن که من خود فروش شهرم

**

 میگن که من خود فروش شهرم

 میگن که من تن فروش شهرم

 میگن که  من عشوه فروش شهرم

 میگن که کن  شهوت فروش شهرم

***

 خوشم که من خود فروشوم فقط

 خوشم که من تن فروش فقط

 خوشم که من عشوه فروشم فقط

 خوشم که من زهره فروشم فقط

**

 خوشم که نیستم من  آدم فروش

 خوشم که نیست  من میهن فروش

 خوشم که نیستم من  مادر فروش

 خوشم نیستم   من کم فروش

**

 خوشم که نیستم من دین فروش

 خوشم که نیستم من  غم فروش

 خوشم که نیستم من انسان فروش

 خوشم که نیستم من فخر فروش

**

 تن فروشم و -تن خویش میفروشم

 تن خویش  به پشیزی  میفرشم

 برای نان تن خویش میفروشم

 برای نان وجود خویش میفروشم

 برای زندگی من  خویش می فروشم

**

 چه کس میخرد این تن من

 چه کس میخرد پیکرمن

 چه کس میخرد این غم من

 چه کس میخرد عشویه من

**

 چه کس میخرد این تن من

 چه کس میخرد این غم من

 چه کس میخرد پیکر من

  چه کس میخرد  تن خسته یه من

**

 هزار و یک ترانه

 دفتر دهم ( کلاسپیدها)

 نام ترانه:

 حسن بذرگری(آیین نیشابوری)

 توضیحات: سرایش95/5/27- بداهه-

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    مرداد 29, 1395

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا