🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نارنج

(ثبت: 257039) اسفند 17, 1401 

 

بوی تو
طعم نارنجِ حیاط مادربزرگ را دارد
همان قدر ملس
همان قدر ماندنی

 

 

 

 

نظرها 10 
  1. طارق خراسانی

    اسفند 17, 1401

    سال ها بود ندانسته معطر کرده
    بوی نارنج نگاه چه کسی گیلان را

    سلام و درود

    میلاد فرزانه ی عشق مبارک

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    اسفند 17, 1401

    سلام و درود
    عید بر شما مبارک استاد
    برقرار باشید

  3. صفا یغمایی

    اسفند 17, 1401

    درودتان بانو
    زیبا و قابل تحسین
    عیدتان مبارک
    🌺🌺🌺

    • فروغ گودرزی

      اسفند 17, 1401

      سلام و درود بر شما بزرگوار
      زیبا خواندید.
      ممنونم که وقت گذاشتید.
      عید بر شما هم مبارک
      در پناه حق

  4. محمدعلی رضاپور

    اسفند 17, 1401

    سلام و درود
    کوتاه و زیبا

    • فروغ گودرزی

      اسفند 17, 1401

      سلام بر شما
      ممنونم که به مهر خواندید

  5. غلامحسین جمعی

    اسفند 17, 1401

    بوی تو
    طعم نارنجِ حیاط مادربزرگ را دارد
    همان قدر ملس
    همان قدر ماندنی

    درودو سپاس بر شاعر فرهیخته و زیبا نگار

    سرکار خانم فروغ گودرزی

    احسنت عزیز کوتاه و زیبا و بی تکلف و دوست داشتنی

    است دستمریزاد

    🙏🙏🙏🙏🙏🙏👏👏👏👏👏🙏🙏🙏🙏🙏

    • فروغ گودرزی

      اسفند 17, 1401

      درود بر شما گرامی
      متشکرم لطف شماست

  6. سعید فلاحی

    اسفند 17, 1401

    درود بر شما بانو گودرزی

    لذت بردم از سروده‌ی جنابتان

    پیروز باشید

    عیدتان مبارک
    دعای خیر حضرت بقیةالله روحی و ارواحنا له الفداء بدرقه‌ی جان و مالتان

    • فروغ گودرزی

      اسفند 17, 1401

      سلام و درود بر شما بزرگوار
      شما به مهر خواندید. متشکرم
      سپاس
      شما هم در پناه خدا شاد و سلامت باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا