🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نامه بدون نقطه

(ثبت: 223908) اسفند 25, 1398 

 

‍ .

* نـامـه ای بـدون نقطـه *

ای عطــر حـرم مادر احساس ســلام
در لـوح دلم گوهــر و المــاس درود
سـردار دلـم مــــادر
حال و احوال سرکار؟
صـد گـل داوودی
ده عطــر محمدی
سـی سکــه طـلا
کمــی دارو
کمـی هم
عســل
و هــل
و آلـــو
اهـدای مادرم معصـومه کـادو و ارسـال کردم
مـولی علـی امر کرده که مادر را گرامی دارم
الله اعلـی مادرم را طــول عمـــر دهـد

مــادرگلـــم
اطلاع داری؟
سـارا و سلمـا را مدرسه دارالســلام آورده ام
سـارا کلاس دهــم
و
سلمـا کلاس سـوم
سارا در ساحل آرام رامســر عکاسی کـرده که عکسهــا را ارســال کردم.

همـه کس و کـارم، مـــادر
حـلال دار، که دو سکـه هم معلـم سلما را دادم که در مدرسـه و دروس کودکـم را کمک کرده،
در کلاس درس، که معلـم سروده های سعـدی را درس می داده سلمـا و همکلاسـی او حـول
محـور اهـرام مصـر مکالمه کرده
در درس علـــوم هـم کـــم آورده
معلـم هم او را مــ ــردود کــرده
(دو سکـه دادم حالا …)

لاله اسـدی همکلاسی همــا همســر ســردار سلامـی کودکـی آورده محمـد اسـم و لـوس و کلــه کــدو

الهـه مهــر مـادر
لولای درها را اصلاح کـرده ام
عمـو علی هم دور آهـوها را حصار کرده و سگ آورده که گرگهـا را رم دهـد
طـاهــره گــردوها را محـل صــــدور داده
مرادی مسئول صدور، سی و دو سکه عطای گـردوها داده که ارســـال کـردم
گلهـا را هـرس کـردم
کمـی هم عطـــر مــادر را هــوس کــردم

الهــه احســاس، مـــادر
مطلعــی؟
دادگـاه حکـم صـادر کـرده
احمـد محمــدی دامـاد عمـه مهــری را کـه در دادرسی دادگاه، وسط معـرکه سر و صدا کرده و ادعاهای واهـی می کـرد، محکـوم کـرده که صد سکـه مهر الهه را داده و لودر احمد را هـم مصـادره کـرده.
لاله گوهـری مامـور دادگاه دومی رای صـادره را اعـلام کـرد.
( لاکردار حکم محکمی داده… )

کـاوه عسگـری کارگــر گمـرک گلـــوگـاه هم
که در امـــر دارو و ماهـی هـای ســــــررود
و طــلاهـای حـــرم امــام واسطـــــه گــری
می کـرد حکــ ــم اعــــ ــدام دارد

الله همـواره همـراه و مـــددکــار مادر❤️

والســـ ــلام. ✍️

هر کسی که احســاس کـرد،
کمـی در محـــــاوره وارد و در کـلام کـاملـم مـا را هـم در درگـــاه الهــی دعـــا روا دارد.

ارتـــــعاش…

( امیــن کـرمانــی اول )

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 25, 1398

    در دنیای شعر و شاعری رسم بر همین بوده و هست …

    هنرمندان و نوابغی بوده و هستند که با اصول فنّ و بیان و بدیع … شعرهایی

    می سرودند در نوع خود بی بدیل …

    سپاس از اشتراک گذاری

    درودها

    تقدیمی : 🌸

    حکّ در دل گوهری دُر را دلا
    لوح دل را ، زیوری باشد بها

    با بهایی زیوری دُر ، جانِ من
    چون نگینی بینِ مخلوقی نما

    ولی اله بایبوردی

    25 / 12 / 1398

    💐💐💐💐💐💐💐

  2. علی معصومی

    اسفند 26, 1398

    🌺🌸🌸🍃

  3. محمدشاه مرادی

    مرداد 8, 1400

    بسیارعالی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا