🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نرو که خیلی خسته ام

(ثبت: 1728) خرداد 25, 1395 

 

 هزار و یک ترانه

 دفتر اول: یاد یار

 نام ترانه: نرو که خیلی  خسته ام

**

 نرو که خیلی  خسته ام

 نرو به تو دل بسته ام

 نرو زپیش –این دلم

 که من به تو دل  بسته ام

**

 نرو که خوب من تویی

 محبوب چشم ه من تویی

 نرو که معشوقم تویی

 نرو که مطلوبم  تویی

**

 نروکه من آشفته ام

 نرو که به تو دل بسته ام

 نرو پریش و خسته ام

 نرو که خیلی خسته ام

**

 نرو بهار سبز  من

نرو تو نور چشم من

 نرو خیال چشم  ه من

 نرو همه تو وصف من

**

 نرو که خیلی خسته ام

نرو  به تو وابسته ام

 نرو به تو دل بسته ام

 نرو که پر از گریه ام

**

 نرو بهار ه من بمون

  چشم و چراغ ه من بمون

 نرو نگار من  بمون

 مهمان چشم من بمون

**

 نرو حبیب من بمون

  حبیب  خوب من بمون

 نر  خیال من بمون

تو در خیال من بمون

**

 حسن بذرگری(آیین)

 توضیحات: سرایش94/9/18- بدیه – ناتمام – تقدیمی- ویرایش اول95/3/25

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا