🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نام دفتر لبخند ماه غیب شده

(ثبت: 270756) تیر 11, 1403 

 

به من نشان نه به آن سر سوزن
به من عبث نه به آن سراجبار
پیش گرفته ی ذهن توام
نمی دانم به نشان تو محال شوم
یا به گمان تو غیر مجال شوم
سوگندت اجباری ست
درنطق یک دیوانه
جنون بذر زراعت چه کسی خواهد بود؟
اندک اندک یک نکته از نشانت را به من بگو
غیر منتظره احساست را به من نشان بده
بی صبرتر از یک آرزو
بگذار ملتفت نطقت شوم
کنجکاوتر از یک جنجال
به رغم دلدادگی
منصفانه هیجانم را حساس کن
بر عکس رویا ، آرزو
آویزان یک خبر شد
اندیشناک ،توهمت را در اتاق
لبخند به نشان همان پنجره
در را مقدستر از هیجان خود کن
زودگذر رویا چند نشان را بر جای گذاشت
گاهی دنیا تمام تن من را
تا ابد مستقر نشان تو خواهد کرد

با احترام امیر راهین
تقدیم به شاعران واستادان وزین شعر پاک

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. درودتان باد

    • امیر راهین

      تیر 13, 1403

      درود جناب خلیلیان سپاسمندم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا