🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی منصور شریبی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر: خرمشهر
بیوگرافی:
آخرین اشعار منصور شریبی

کجایی جوانی که یادت بخیر

منصور شریبی 10 تیر 1403

 

کجایی توای جان جوانی. نمبینم زتودیگرنشانی

خوانش: 29

سپاس: 2

تعداد نظر: 5

زمین پاک

منصور شریبی 08 تیر 1403

گریز از تنهایی

شبی از درد تنهایی کشیدم از قفا آهی

خوانش: 39

سپاس: 2

تعداد نظر: 1