🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نقل امروز است و…

(ثبت: 1715) خرداد 23, 1395 

 برنامه امروز دشمن، این است که توانمندی های جمهوری اسلامی را متوقف کند یا از بین ببرد یا اقلا از رشد آنها جلوگیری کند؛ ما باید تا جایی که می توانیم، توانمندی ها را افزایش دهیم.مقام معظم رهبری(مد ظله العالی )

در سلام ِ رسمی  ِ صبحی وزیر اعظمش را  ناصر الدین شاه گفت :

کن نگاه این گل که نقاشی نمودم را ، وزیرک  طیّبَک  الله گفت

داد در صَف یک به یک دیگر وزیران نیزتوصیفی کنند ازشاهکار

با تملق هر کسی می کرد وصفی برتر از گل های زیبای بهار

آخر، آن صف را رسیدند از تملق آخرین کس را  چو توصیفی نماند

پیش خود گفتند بهرش فاتحه باید دگر از بعدِ این دیدار خواند

رند بود اما ، به صورت نقش ِگُل چسباند و گوئی ناگهان مدهوش شد

گفت زیبایی که دارد هیچ ، شاها می توان سرمست هم از بوش شد

نقل ِامروز است و امضا پای ننگین نامه در تحریم ِ استعمار ِ غرب

گنج ایران را دو دستی کرده والا پهلوان تسلیم استعمار غرب

دوستانش بی امان تحسینِ آن دسته گلی کو آب داده میکنند

ذوق ِ گندی را که در تاریخ ِ ایران ، بدتر از شاهان نهاده می کنند .

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 25, 1395

    سلام و درود بر فرزند انقلاب

    نور چشمانم جناب رضایی عزیز

    بارها این شعر زیبایت را خواندم

    وااای بر ما اگر دستاوردهای خود را در مقابل پای دشمنان قربانی کنیم .

    فقر و تنگدستی و رنج و مصیبت را می توان تحمل کرد ولی هستی خود را به آتش کشاندن هرگز…

    در پناه خدا شاد زی

    • حسـین رضـائی

      خرداد 25, 1395

      سلام و درود ها به یار انقلاب

      لطف حضرت عالی را سپاس ، موقع سرایش به زاویه ی دید کج اندیشان

      بی توجه بودم که با عنایت حضرت عالی رفع اتهام خواهد شد .

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا