🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی عفت نظری
تاریخ تولد: 13650109
جنسیت: زن
شهر: الیگودرز
بیوگرافی:
آخرین اشعار عفت نظری

همزبان

عفت نظری 26 فروردین 1396

دنبال رفیق و همزبان افتاده

گنجشک دلم از آشیان افتاده 

رباعی

خوانش: 436

سپاس: 7

تعداد نظر: 4

گدازه

عفت نظری 26 فروردین 1396

در چشم شراب تازه می ریزد عشق

در گوش بتون و سازه می ریزد عشق

رباعی

خوانش: 405

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

می شکنند

عفت نظری 14 فروردین 1396

بی عاطفه اند و غنچه را می شکنند

در فکر خود اند دست و پا می شکنند

رباعی

خوانش: 338

سپاس: 5

تعداد نظر: 2

نیرنگ

عفت نظری 06 فروردین 1396

نیرنگ زد آن زرنگ دورم زد و رفت

بی عاطفه ی دورنگ دورم زد و رفت

رباعی

خوانش: 586

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

بهار۲

عفت نظری 02 فروردین 1396

از زندگی تو سر بر آورد بهار

از ابر دو تا چشم تر آورد بهار

رباعی

خوانش: 450

سپاس: 2

تعداد نظر: 1