🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاهبانان سرخ

(ثبت: 4208) خرداد 17, 1396 
نگاهبانان سرخ

‍ سکون از دستان تو 
صلابت از تفنگت
می بارد
پرچم راخون سرخ تو
 سبز میکند
وحصار انگشتانت
محیط میهن را استوار…
کودکان
 بربالش بیدار تو خفته اند
وروشنایی سایه تو 
برسقف خانه ها می تراود
وکوه وظیفه را
هرگز از دوشت 
زمین نمی گذاری
پرچم به اهتزاز در آمده
 به تو دست تکان میدهد
ای نگاهبانان سرخ
وطن سبزم ایران
زهرا نادری                    
                           

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):