🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه

(ثبت: 255624) بهمن 10, 1401 

 

عریان است
شعرهایم
تن پوشی از نگاهت
چشمان نامحرمان را می بندد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 10, 1401

    سلام

    کوتاهی زیبا

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      بهمن 10, 1401

      سلام بر شما
      ممنون از نگاهتان استاد

  2. محمدعلی رضاپور

    بهمن 10, 1401

    سلام و درود تان

  3. چی‌ماه بخشنده

    بهمن 10, 1401

    🌸🌸🌸👏

  4. فروغ گودرزی

    بهمن 10, 1401

    ممنون از نگاهتون نازنینم❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا