🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمه ی گم شده

(ثبت: 2108) مرداد 9, 1395 
نیمه ی گم شده

آنـــکــه بـا زخــــم تـنـــت..،

آمـــدو نـشـــناخـــت تــرا…،؟

نــیــمـــــه ی گـــم شــــده…،نـــــه.،

نــیـمـــــه نـمـــای..،

دگــــریــســــت..،

#بهناز_علی_زاده_کیمیا_آلمان

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):