🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بی تصویر

(ثبت: 2210) مرداد 23, 1395 
بی تصویر

اقیانوس آرام چشمت.،

دنیای مرا در هم ریخت.،

از آنچه که می ترسیدم.،

آمد به گلویم آویخت،

در لحظه ی بی تقدیری،

من نقطه ی بی تأثیرم

ای بخت جوانم برخیز

در قعر زمان زنجیرم

من اوج شکفتن بودم،

 بر ساز خزان رقصیدم،

شاید که گناهم این بود.،؟

بر رقص بتان خندیدم،

من قصه ی بی تفسیری،

کز نقش جهالت سیرم.،

هنگامه ی اکران من آن.،

بازیگر بی تصویرم..،

#بهناز_علی_زاده_کیمیا_آلمان