🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نوباوه شعرم

(ثبت: 3469) اسفند 6, 1395 
نوباوه شعرم

سپید شد..،

گیسوان نوباوه شعرم.،

از بس نخواندی.،

ودر پای سپیدداری احساست.،

غزل بارید..، بعد از این.،

فقط سپید می گویم.،