🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نیمه ی گم شده

(ثبت: 2120) مرداد 11, 1395 
نیمه ی گم شده

اونکه با زخم تنت اومد و نشناخت تورو.،

نیمه ی گمشده…،؟نه..، نیمه نمای دگریست.،

اونکه با حوصله از مرگ دلت رد شد و رفت..،

مرهم درد تو…،؟ نه..،درد وبلای دگریست.،

اونکه عشق تورو با مصلحت اندازه گرفت.،!

لایق عشق تو…،؟ نه..،این یه خطای دگریست.،

واسه اون فرقی نداره  واسه توحرفی نداره.،؟

بلبل خاموش تو ..،؟نه..،نغمه سرای دگریست.،

اونکه با عطر تنت غایت مستی نرسید.،

عاشق مست تو ..،؟نه..،مست هوای دگریست.،

اونکه با موج نگاهت دل به دریا نزنه..،

غرق چشمای تو…،؟ نه..، غرق چشای دگریست.،

اونیکه حرف تورو بشنیده و نشنیده گرفت.،

گوش دل پیش تو..،؟نه..،بلکه به جای دگریست.،

روزای خوب و قشنگت دلتو خون می کنه..،؟

کعبه ی عشق تو..،؟ نــــه..،قبله نمای دگریست.،

اگه تاریکی  قلبش تورو داغون می کنه..،؟

شمع شبهای تو ..،؟ نه..، شمع شبای دگریست.،

با تو اون فاصله داره همیشه بین خودش.،؟

اگه رفت می میری تو..،؟نه….،چونکه برای دگریست.،

#بهناز_علی_زاده_کیمیا_آلمان

با سلام حضور اساتید محترم بخصوص استاد خراسانی بزرگمهر،

تک بیتی که چند روز پیش ارسال کردم بصورت ترانه نوشتم لطفا اگر ایرادداشت بفرمایید،متشکرم مانا باشید در پناه خدا.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):