🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۱۸

(ثبت: 240796) مرداد 4, 1400 

 

خوبِ من!
با بی‌تفاوتی‌هائی که’
در تو می‌بینم؛
چگونه خواهی فهمید،
شرح دلتنگی‌هایم را؟!

#فاطمه_عسگرپور
#هاشور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا