🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۱

(ثبت: 234633) آذر 27, 1399 
هاشور ۱

 

دستان تو
راحت ترین تصمیمی بود
که گرفتم
اما ول کردنشان
سخت ترین
دل بریدن

#کوروش_طالقانی

 

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1399

    تصویر زیبایی ست در شعر

    لذت بردم

    زنده باشید جناب طالقانی عزیز

    💐🙏

  3. امیر اصلانی

    آذر 27, 1399

    درودها جناب طالقانی
    عرض خیرمقدم و دستمریزاد🌹
    نویسان و شادکام باشید🌈

  4. سعید فلاحی

    آذر 27, 1399

    درود
    احسنت جناب طالقانی

  5. مسیب

    آذر 27, 1399

    داداش گلم خیلی عالیه❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا