🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هزاران من و توی تنها..

(ثبت: 239965) تیر 4, 1400 

 

جایی در دلم
برای كینه و نفرین نگذاشتم…
به دلم گفته ام
با تمام شكستگی ات فراموش نكن این را كه…
روزی شادیش
آرزویت بود.
وقتی
به پایان” من و تو “اندیشیدی
باورت نبود كه پایان من و تو
فقط پایان” ما “نیست
آغاز دنیایی است بی” ما“
و دنیا
بدون” ما“
پر است از
هزاران” من و تو “ی تنها..

چهاردهم مهر ماه نود و پنج

مهران قرجه داغی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا