🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هم درد

(ثبت: 225566) اردیبهشت 6, 1399 

 

امشب میان واژه ها دنبال هم دردم
من از مرور خاطرات کهنه دل سردم
با هر سکوت و انزوا در فکر لبخندم
وقتی که در دیروزها بیهوده می گردم

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

نظرها
  1. رضا زمانیان قوژدی

    اردیبهشت 7, 1399

    زیباست.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا