🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیس

(ثبت: 247709) اردیبهشت 28, 1401 

 

هیس
آرام نگاه کن مرا
صدایش راز ما را
بر همه فاش می کند…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 28, 1401

    سلام

    نگاه صدا دارد
    این نکته تا ابد از آن خانم فروغ گودرزی شاعر سرزمین ماست

    باید بی صدا بود
    حتا در نگاه
    حتا وقتی بارانی هستی
    پلک هایت را آرام ببند

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏👏👌🌹🌿

    • فروغ گودرزی

      اردیبهشت 28, 1401

      سلام بر شما بزرگوار
      ممنون از شما که این حس خوب از شعرم رو به من انتقال دادید.
      سماسگزار شما هستم

  2. مدینه ترکاشوند

    اردیبهشت 28, 1401

    درودها عزیز کوتاه زیبایست👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻🍃🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا