🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هیلدا، امید فرداها

(ثبت: 241587) شهریور 16, 1400 
هیلدا، امید فرداها

 

هیلدا
پریچه ای تو، مرا می بری به رویاها
شکنج گیسوی تو چون نسیم و دریاها
طلوع آذری، ای آفتاب آذرماه
شکوه ساغری، ای جام می در آتشگاه
فروغ مادری ای چلچراغ خانه ی ما
چراغ عمر پدر، ای ستاره ی زیبا
فروغ صورت ماهت چو جمع خوبیهاست
طلوع پرتو مهتابش از افق پیداست
نگاه نرگس مستانه ات چنان زیباست
به بزم شاعرانه ی ما جام عاشقانه ی ماست
تو آن ستاره ی صبحی که با رهیدن شام
به روز یازده آذر به صبح کرده سلام
به سال اسب چو شهزاده ای ز راه رسید
و خانه گشت پر از شور و شوق و عشق و امید
ز چشم چشمه ی خورشید آتشین سیما
فرشتگان شده راهی بسوی خانه ی ما
چو موج خنده ی تو گرد غصه را می شست
در اوج مهر و وفا، کز دل تپنده ی توست
نگاه ساده ی تو چشمه ی زلال صفاست
صفای چهره ی تو باغبان خاطره هاست

از مجموعه دفتر اشعار
،،آتش عشق،،
تقدیم به دختر نازنینم هیلدا
امید فرداها

13مرداد400

شکنج: پیچ و تاب، موج

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 16, 1400

    سلام و درود

    شعر زیبایی مبارک هیلدای عزیزمان

    در مصرع نخست “ره” تایپ نشده

    پریچهره ای تو، مرا می بری به رویاها

    در پناه خدا
    شکنج گیسوی تو چون نسیم و دریاها🌿👏👏👏👏👏🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا