🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وصل

(ثبت: 258117) فروردین 18, 1402 

 

از خودم می برم
به تو وصل می شوم
ندانم کاری نیست
رنج تنهایی رسیده به لبم..‌!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 18, 1402

    کاش در عالم پریشانی نبود
    سلام دختر عزیزم
    برایت بهترین ها را از خدا آرزو دارم

    در پناهش شاد زی 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    فروردین 19, 1402

    درود استاد
    سپاس از نگاهتان
    برقرار باشید🌷🌷🌷🌷

  3. مهدی سیدحسینی

    فروردین 20, 1402

    درود🌹🌹

  4. فروغ گودرزی

    فروردین 20, 1402

    سپاس فراوان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا