🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وقت دیدار

(ثبت: 267811) اسفند 2, 1402 
وقت دیدار

بسمه االطیف
وقت دیدار

شب می رسد ز راه و گردیده وقت دیدار
در آسمان چشمم شد ماه من پدیدار

می بویم از شمیمش بوی صمیم عشق و
از طلعت نگاهش گردیده بخت بیدار

می گیرمش به بر تا سر تا به پا ببوسم
آن پیکر اثیری آن قامت پری وار

می خندد او به عشوه چون گیرمش در آغوش
با خنده اش بگوید با من که دل قوی دار

امشب به عشقبازی با یار در بهشتم
آواره بهشتم کرده است بوسه یار

بوسیدمش به مستی در من نگاه کرد و
یک بوسه دگر خواست بی حاجتی به گفتار

مهدی حکایت شب با دیگران چه گویی
آن را بگو به بوس و نجوا به گوش دلدار

 

#مهدی_رستگاری
بیست و پنجم تیرماه سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
پانزدهم ژوئیه سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی گروه ادبی «عاشقانه های شاعران»

دفتر شعر روزگاران
۱۰۹

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. شیدا شهبازی

    اسفند 3, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست شادکام باشید

    • مهدی رستگاری

      اسفند 4, 1402

      درود و سپاس بانو شهبازی. لطف تان مستدام🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا