🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

(ثبت: 211337) تیر 11, 1398 
ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

بنام خدا

ولادت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها

اوّل ذی قعده، زندان، پاره‌ای از نور شد
باز آمد فاطمه، چشم حسودان کور شد

حضرت کاظم که یک معصوم را آورده بود،
با وجود حضرت معصومه جنسش جور شد

دشت و ماهور از قدوم سبز این مولود، شاد؛
نغمه‌ی جانسوز دشتی ناگهان، ماهور شد

شوری دریاچه‌ی قم علّتی جز این نداشت:
از شعف در خود نمی‌گنجید، پس پر شور شد

هر ملک از عرش نازل شد که پاکوبی کند؛
از صدای پایشان ابلیس ملعون، دور شد

دست میکائیل کیک و دست جبرائیل شمع؛
از سرور حضرت کاظم جهان، مسرور شد

حضرت معصومه، زینب وار، راهی شد به قم؛
او برای نشر آدابُ الرّضا، مامور شد

عشق این خواهربرادر تا ابد بر دل نشست؛
بین شهر مشهد و قم، قلب ما محصور شد

🌼ولادت خجسته حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارکباد.🌼

۲۷ شوال ۱۴۴۰
۱۰ تیر ۱۳۹۸

🌼اشعار علی رفیعی وردنجانی🌼
@alirafieivardanjani

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 11, 1398

    سلام بر استاد رفیعی

    بسیار زیبا و درخور آن بزرگوار
    دستتون درد نکند

    در پناه خدا شاد بشید و سلامت🌿👏👏👏👏👏🌿

  2. 💐بین شهر مشهد و قم، قلب ما محصور شد💐

    سلام و درود استاد رفیعی ارجمند

    💐دستمریزاد و دل نمیراد

    سلیس روان با بیان شیوا….

    اجرتان با اولیاءالله….

    🌸🌸🌸💐🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا