🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ولوله

(ثبت: 257866) فروردین 30, 1402 

#ولوله

ولوله می‌کنند گنجشک ها
در جشن بهاری
نسیم می رقصد
روی سرانگشت شاخه ها
وابرها نم نم شعر می شوند
در ذهن پر ولوله ی شاعر

 

#شیدا_شهبازی
#سپکو_ولوله

🌸🍃🌸🍃🌸

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. فروردین 30, 1402

    مرحبا ب کلک قلم زیبایتان🌹🌹

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان💐

  2. فروردین 31, 1402

    .
    شکوفه‌ها هر بهار
    به درخت بازمی‌گردند
    گل‌های آبی کوچک
    به باغچه‌

    پروانه‌
    در رنگ‌های گل
    زیبایی‌اش را
    کشف می‌کند
    و خوشه‌ها
    در لطافت نامرئی هوا
    شراب را

    اگر درختی بودم
    باغچه‌‌ای
    یا لطافت نامرئی هوا
    شاید تو نیز بازمی‌گشتی
    در یک بهار
    در یک بهار

    صدیق.
    .

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      شاید تو‌نیز
      باز می گشتی
      چون لطافت نسیم
      سر می خوردی
      بر شاخسار احساسم
      💐🙏👌

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا