🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاشنه آشیل

(ثبت: 1839) تیر 6, 1395 

بین مستان یک نفر هم مست نیست
هر که غیر از او بگویم هست نیست
گر خیابانی قرق شد نیمه شب
کوچه ی معشوق ما بن بست نیست
سالک راهی، ولی من را ببخش
این مسافر کش اگر در بست نیست
فکرمی کردی که نارو می زنم
باطن ِ من اینقدر هم پست نیست
از چه راهی می توان تا تو رسید
این مخاطب لحظه ای در دست نیست
نقطه ی ضعفِ مرا فهمیده ای
پاشنه ی آشیل من زین دست نیست
1390 شیراز

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    تیر 7, 1395

    درودها 

    خوش آمدید به جمع شعرپاکی ها

    گر خیابانی قرق شد نیمه شب
    کوچه ی معشوق ما بن بست نیست

    عالی سرودید

    مانا باشید

  2. طارق خراسانی

    تیر 7, 1395

    بین مستان یک نفر هم مست نیست
    هر که غیر از او بگویم هست نیست
    گر خیابانی قرق شد نیمه شب
    کوچه ی معشوق ما بن بست نیست

    با سلام و درود

    الحق زیبا سروده اید.

    در پناه حق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا