🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی محمد رضا درّانی نژاد
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار محمد رضا درّانی نژاد

پاشنه آشیل

محمد رضا درّانی نژاد 06 تیر 1395

بین مستان یک نفر هم مست نیست

هر که غیر از او بگویم هست نیست

خوانش: 682

سپاس: 2

تعداد نظر: 2