🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز مبارک…

(ثبت: 217850) آبان 24, 1398 

پاییز مبارک…

پاییز
فصل عاشقی های من است
بهار نیست
ولی آغاز نو شدن است
رفت گرما
بهاری نو رسید
افضل از هر نو بهاری شد پدید
زین سبب پاییز را این طور تعریف می کنیم :
او بهاری بود با برگ خزان
هر خزانش بهتر از گل های گران…

حامدنوروزی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا