🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی حامد نوروزی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

حامد !
نام من چون کیمیاست
بر سنگ بنویسید
تا این واژه ی بی ریا
پیکر تمام جهان را
به تصویر بکشد...

ارائه فرمول ریاضی درسال1386
مجری و مشاور پروژه های صنعتی و مدیریت کیفیت و...
مدرس دوره های فنی و مهندسی و مدیریتی و مالی و اداری و...
دارای تالیفات در زمینه شیمی و فیزیک و ریاضی و مالی و مدیریتی و بهره وری و...
تالیف مقالات متعدد در حوزه صمت ...
پیج اینستاگرام : noroozi1400h

آخرین اشعار حامد نوروزی

کوه دماوند

حامد نوروزی 28 آبان 1402

 

“گفته بودم

خوانش: 89

سپاس: 1

نازنینا

حامد نوروزی 11 آبان 1402

 

نازنینا !

شعرنو-نیمایی

خوانش: 117

سپاس: 0

جانم

حامد نوروزی 26 مرداد 1402

 

جان سیرابم

خوانش: 83

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

کاش می توانستم

حامد نوروزی 27 آبان 1400

 

در تنهایی خویش

سایر

خوانش: 222

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بانوی زیبای خیال

حامد نوروزی 20 آبان 1400

 

عشق من

سپید

خوانش: 165

سپاس: 0