🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جانم

(ثبت: 262991) مرداد 26, 1402 

 

جان سیرابم
جهانی
مست
چشمان تو شد…

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    مرداد 26, 1402

    سلام و درود
    بسیار زیباست

    • حامد نوروزی

      آبان 9, 1402

      سلام و ارادت
      از ابراز محبت جنابعالی بینهایت سپاس مندم
      برقرار و پایدار باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا