🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نازنینا

(ثبت: 265233) آبان 11, 1402 

 

نازنینا !
رنجش تو
از سرِ دیوانگی های من است،
اینچنین دیوانه بودن
دردِ بی” تو ” بودن است…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا