🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 225572) اردیبهشت 12, 1399 

 

پاییز را فریاد خواهم زد بر خشتهای کهنه ی دیوار
بر آن سپیدار بلندی که از تاک همسایه شده بیزار

پاییز را فریاد خواهم زد با قطره های بارش باران
بر بامهای خانه میبارند من زیر چتری مانده در رگبار

پاییز را فریاد خواهم زد در اشکهای کودکی تنها
بر آن تن رنجیده و سردش با پای خسته میکند پیکار

پاییز را فریاد خواهم زد در کوچه باغی ساکت و آرام
بر شاخه ها آواز میخواند ساری که از سرما شده بیدار

پاییز را فریاد خواهم زد در ماه مهر بیقراری ها
بر آن پرستوی قشنگی که در راه عشقش میکند ایثار

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

نظرها
  1. حسن مصطفایی دهنوی

    اردیبهشت 12, 1399

    درود ها بانو
    بسیار زیبا و دلنشین است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. کامبیز شادلو

    اردیبهشت 13, 1399

    بادرود
    عالی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا