🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 233388) آبان 21, 1399 
پاییز

 

باران پاییزی،
آن سمت سایبان
شاخه ای لخت

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها 13 
  1. جواد مهدی پور

    آبان 21, 1399

    درود بر شما💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 21, 1399

    درودها
    کوتاه زیبائی را میهمان قلم شما بودم
    خوش ذوق و گویا
    نویسان و شادکام باشید به مهر
    💐💐💐💐💐💐

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 21, 1399

    درود زیبا بود🌹🌹🌹🌹🙏
    شادکام باشیددر پناه خدا
    🍃🌿💐🙏🌹

  4. مينا امينی

    آبان 21, 1399

    درودها آقای رستمی

    ممنونم از اشتراک گذاری
    و به چالش کشیدن ذهن منه مخاطب
    بسیار زیبا و مفهومی

    مانا باشید به مهر💐🙏

  5. مینا یارعلی زاده

    آبان 21, 1399

    بسیار زیباست🍃🌹🌹🌹

  6. فاطمه حیدری

    آبان 16, 1401

    چقدر عمیق در قلب مینشینند اخساسی که پشت این کلماتی کوتاه ومختصر سایه انداخته اند
    درود برشما موفق باشید

  7. فاطمه حیدری

    آبان 16, 1401

    چقدرزیبا وعمیق برجان دل مینشینند این همه احساسی که پشت این تصویر ومتن سایه انداخته اند
    درودبرشما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا