🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز

(ثبت: 252613) آبان 9, 1401 
پاییز

 

من از خزان عمرم باکی ندارم
بی اندازه زیباست
حسی شکوهمند است
از وقتی بوسیدمت فهمیدم
من بعد از هم مرگ زنده ام
من زنده ام تا ابد
همین گوشه ها
سمت چپ سینه ات

دکتر سجاد فرهمند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 9, 1401

    درود بر شما جناب فرهمند گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید

    💐🙏🌸

  2. سیاوش آزاد

    آبان 9, 1401

    سلام
    درود بر منتخبین قلب ابدی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا