🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار سجاد فرهمند

 

عشقم تاراجِ حملاتِ چنگیز خان

سایر

خوانش: 51

سپاس: 2

 

من دامن شهریور گلدار توام

شعر کوتاه

خوانش: 135

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

شقایق دوباره عاشقی هایم آمد به یاد

سایر

خوانش: 212

سپاس: 0

تعداد نظر: 2

سجاد فرهمند

سلاح

سجاد فرهمند 11 آبان 1401

 

شاه عباس صفوی عاشق سی و سه پل بود

سایر

خوانش: 123

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

 

من از خزان عمرم باکی ندارم

شعرنو-نیمایی

خوانش: 175

سپاس: 3

تعداد نظر: 4

 

باز هم زندگی مرا به نبرد طلبید

سپید

خوانش: 114

سپاس: 1

 

عشق همیشه تداعی گر جدایی هاست

سایر

خوانش: 114

سپاس: 2

تعداد نظر: 1