🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 266080) آذر 13, 1402 

 

کودک که بودم، پدرم می‌گفت
درست می شود!
سال ها گذشت…
هیچ نشد
چشم ها، گریان تر!
درخت ها، بی ریشه تر!
شدند
جوانه ها خم!
رودها، خشک!
خدایا؛
با پدرم، کمی قدم بزن…
از آن بالا
چین و چروک های
پدر پیدا نیست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سلام

    آفرین‌ها

    بعد مدّت‌ها در سایت شعرواری نسبتاً خوب خواندم!

    ممنونم از نشر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا